Las Vegassss - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van stefinamerika - WaarBenJij.nu Las Vegassss - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van stefinamerika - WaarBenJij.nu

Las Vegassss

Door: Stef van Geffen

19 April 2014 | Verenigde Staten, Las Vegas

Onze drie dagen in Vegas zitten er weer op. Geweldige stad. Paradijs voor iedere gokker. Maar zeker ook een echte entertainment stad. Elke avond draait hier in zowat ieder hotel een show en vaak ook nog meerdere keren per dag. We verbleven onze dagen in Vegas in het Monte Carlo hotel/casino. Dit hotel is onderdeel van de MGM group net zoals Aria, Bellagio, Mirage en nog een aantal andere grote hotels.

We kwamen 's avonds aan bij het hotel na onze reis door Death Valley. Omdat we laat aankwamen waren er alleen nog maar kamers beschikbaar op de 3de verdieping. De slechtste kamer van het hotel. De eerste nacht hebben we hier geslapen. De volgende ochtend gingen we bij de balie een andere kamer regelen, een met Wi-Fi en een beter uitzicht. 29ste verdieping met twee Queen size bedden en Wi-Fi. Rond drie uur zouden we een smsje krijgen wanneer de kamer gereed was. Om half vijf haden we nog steeds niets gehoord en waren we op de terugweg van onze strip verkenning. Aangekomen bij de balie waren ze vergeten om de kamer op hold te zetten. Gelukkig was er nog een kamer over op deze verdieping. Onze spullen ingepakt en richting de nieuwe kamer. Het zag er allemaal goed uit, mooi uitzicht op het hotel naast ons met een achtbaan die er doorheen loopt en Wi-Fi die werkt. Alleen maar eenkingsize bed. Hier haden we dus niet om gevraagd. Doordat onze avondshow bijna begon besloten we om hier maar te blijven slapen vannacht om vervolgens de volgende ochtend weer naar de receptiebalie te gaan. De volgende dag kregen we dan eindelijk een goede kamer op de 30ste verdieping.

In Vegas hebben we eigenlijk alle grote casinos en hotels gezien op de strip. Bijna overal stapte je rechtstreeks het casino binnen, heel bizar. We zijn ook naar twee avondshows geweest. De eerste was een voorstelling in het MGM Hotel. De KA show van cirque de soleil. Een show vol met acrobatische hoogstanden en met iets van een verhaallijn er in. De volgende dag zijn we naar een avondshow van de Blue Man Group. Ik had nog nooit van ze gehoord maar Nick kende ze. Deze show werd gegeven in het Monte Carlo waardoor we hier 40 procent korting op kregen. Bij deze show van de Blue Man Group zaten we op de vierde rij. Een hele leuke en interactieve show die ik iedereen zou kunnen aanraden.

Morgen gaan we op pad naar de Grand Canyon voor het vervolg van onze rondreis. Weer tijd voor wat motelletjes en wat wegrestaurantjes.

Groeten Stef

• 20 April 2014 - 06:52

Henk En RIa:

Hoi Stef en NIck,

Weer een mooi verhaal. Toch mis ik eigenlijk wat. Hoe is het met het de winst in de casino's??? Of is het toch verlies geworden??? Jullie hadden wel een mooi uitzicht vanaf jullie hotelkamer gezien op de telefoon van niek maar waar blijven de andere foto's???!
    Succes met de reis naar de volgende stop. Fijne paasdagen en de groetjes van ons allemaal

• 21 April 2014 - 14:26

Marcel Boelen:

Hey Stef,
    Klinkt goed allemaal. Niet alles vergokken want dan schiet Henk in de stress. Op zoek naar modelletjes lees ik, of misschien modelletjes? Stuur mij dan de foto's.
    Groeten van je Bossche oom en tante.

• 21 April 2014 - 18:34

Marion En Eg:

Ha neefje,
    Leuke shows, hotels, casino's daar in Vegas. Ben benieuwd naar de foto's. En nu de natuur in.
    Geniet ervan!
    Groeten uit veghel , Eggie en Marionneke

• 25 April 2014 - 12:18

Diks:

Hey Maestro,

Wat vervelend dat jullie in 1 bed moesten slapen. gelukkig lig je nu weer Queen size.

Joei,
    Martijn.